Junak Ljepšeg kraja povukao se u djedovu kolibu na jednoj bosanskoj
planini. U njoj se pokušava oporaviti nakon dramatičnog kraha ljubavne
priče s Norvežankom koja je uvijek bila slaba spram muškaraca s prostora
bivše Jugoslavije, i zato plaćala popriličnu cijenu. Dok se prisjeća
bivšeg života, pokušavajući razumjeti što se zapravo dogodilo, počinje
nova priča, u planini pokrivenoj snijegom, dok pokraj njegove brvnare
prolaze samo vehabije koje su smještene u obližnjem napuštenom selu. U
njenom je središtu ponovo žena, a naše junake put opet vodi u Oslo.
Pričajući dvije priče, jednu unatrag, a drugu unaprijed, jednu koja se
događa u Norveškoj, a druga u Bosni, Bekim Sejranović zavlači se duboko
pod kožu svog junaka. Uvjerljivo prikazuje njegove traume, emotivnu
nesigurnost, egzistencijalni strah, drogiranje, seksualnu
disfunkcionalnost, a pritom uspijeva biti i lucidan i nevjerojatno
duhovit.
Ljepši kraj središnji je dio romaneskne trilogije Bekima Sejranovića,
koju još čine romani Nigdje, niotkuda i Tvoj sin Huckleberry Finn, dok
su priče iz Sandala i Dnevnika jednog nomada svojevrsne ekstenzije tog
svijeta koje omogućuju potpunije razumijevanje Sejranovićeva
pripovjedačkog univerzuma.